Sisustamista, käsitöitä, tuunailua ja meidän elämää alla kurkihirren oman, lämmössä kotilieden soman.

lauantai 16. marraskuuta 2013

Kun aika ei tahdo riittää...

Minähän olen sitä niin kutsuttua puuhakasta sorttia, 
olo ei ole hyvä, jos ei ole tarpeeksi tekemistä.
Suurena ongelmana on vain se, että haalin niin paljon tehtäviä, 
että minun on hankala saattaa yksi asia kerrallaan valmiiksi
 ja siksi puuhaankin sataa juttua kerralla. 
Armottomana tuloksenahan on sitten se, 
että keskeneräisiä projekteja on nurkat ja kaapit täynnä.
No, tällainen minä olen ja sen kanssa on elettävä.
 


Viimeaikaisia touhujani on lisäksi sotkenut ns. juhlintaputki, 
joka on ah, niin ihanaa, mutta äärettömän väsyttävää puuhaa :) 
Varsinkin kun en ole moista puuhaa enää muutamaan vuoteen
juurikaan harrastanut.

Tämän kuun aikana on juhlittu 
ja tullaan juhlimaan koko vuoden edestä ;)
Edellisviikonloppuna rakkaat ystäväni ja 
tätini yllättivät  ja sieppasivat minut juhlimaan polttareitani.
En muista koska olisin nauranut yhden illan aikana 
niin paljon kuin tuona iltana tuli naurettua :)
Kiitokset heille mukavasta ja ikimuistoisesta päivästä!
On mulla vaan ihan maailman parhaat ystävät!!
 


Kuluneena lauantaina korkkasimme pikkujoulukauden ja 
kuun lopulla juhlimme vielä ystävämme kolmikymppisiä.
Tätä mukaa alkaa juhlavaatteet loppumaan kaapista ;)
Eilen luotin pitsisen pikkumustan voimaan.

 Ensi kuussa häämöttävät joulun pyhät ovatkin 
siis kultaakin kalliimpaa rauhoittumisen aikaa 
ja mikä tärkeintä, silloin saan hioa kaikki hääkoristelut 
ja valmistelut rauhassa loppuun.


Löysin pikkumiehelle ihanan sakettiasun kaikkine herkkuineen.
Voi kuinka hän oli niin polleaa poikaa pukua kokeillessamme!

Ensiviikolla olisi sitten hääpuvun lopullinen sovitus. 
Toivottavasti tilaamani kengät saapuvat siihen mennessä,
saisi tarkistaa puvun pituuden samaan aikaan. 

Arvontaakin on luvassa siilikalenterin muodossa 
jahka ne vaan saapuvat postin mukana!

Mukavaa lauantai iltaa.
Nyt menen hemmottelemaan tätä väsynyttä 
kroppaani löylynhenkien voimalla ja 
aikomuksena olisi myös katsoa mukava elokuva,
siis, jos silmät eivät ummistu ennen sitä ;)

~Marika~

5 kommenttia:

  1. oih..ihana tuo pikkumiehen asuste. ja kuule ei se paha oo jotta on toimelias tyyppi. ite olen tainnu olla viime päivinä taas vähä liiankin laiska. miuta kun huvittaa kaikki muu paitsi kotityöt.

    VastaaPoista
  2. Mussa on vähän samaa vikaa, projekteja nurkat täynnä :D oi, talvihäät <3

    VastaaPoista
  3. Oijoi mitä kaunottaria ja komistuksia postauksessasi !
    Joo se on hyvä harjoitella juhlimista, ettei pääse vallan unohtumaan. Niinkuin täälä päässä on päässyt käymään. Nyt olen menossa pikkujouluihin olisiko öö..yli 10 vuoden tauon jälkeen ;)

    VastaaPoista
  4. Mä olen just samanlainen, liikaa keskeneräisiä projekteja... Voi mikä suloinen pikkumies, hellyyttävä näky puvussaan! <3

    VastaaPoista

Pienikin viesti tuo hyvän mielen :)